CRM, który dopasowuje się do Ciebie, a nie ty do niego
Ile razy kupiłeś gotowe oprogramowanie, które obiecywało cuda, a skończyło się na kompromisach i dostosowywaniu się do narzędzia, zamiast ono do Ciebie?
Jeśli jesteś zmęczony rozwiązaniami, które nie spełniają swoich obietnic, mamy dla Ciebie lepszą opcję.
W iWin-Softwares wiemy, że najlepsze oprogramowanie rozwiązuje prawdziwe problemy — a nie zmusza Cię do dostosowywania swojej firmy do sztywnych, standardowych rozwiązań.
Od ponad 13 lat tworzymy dedykowane aplikacje, CRM-y oraz oprogramowania webowe i mobilne dla firm w Europie. Działamy w oparciu o prostą, ale potężną zasadę: każde oprogramowanie musi w pełni odzwierciedlać unikalne potrzeby i cele naszego klienta.
Dlaczego warto z nami współpracować?
• Nie sprzedajemy gotowych schematów. Oferujemy w pełni spersonalizowane rozwiązania, które są dokładnie takie, jakich potrzebujesz.
• Jasna oferta i szybki czas realizacji. Nasze modularne rozwiązania pozwalają dostarczać efekty w rekordowym czasie, co oznacza oszczędność kosztów i szybsze wyniki dla Twojej firmy.
• Przejrzysta wycena. Nasze oprogramowania to inwestycja, która szybko się zwraca — dzięki jasno określonym kosztom, które uwzględniają Twój budżet i potrzeby.
• Doświadczenie i zaufanie. Współpracujemy z firmami z wielu branż, od małych przedsiębiorstw po liderów rynku, takich jak Areva czy Logista.
Zawsze stawiamy na długofalowe relacje, oparte na zaufaniu i pełnym zrozumieniu wyzwań naszych klientów.
Nasze Portfolio
-
Aplikacje i oprogramowania szyte na miarę Twoich potrzeb, każdy projekt traktujemy indywidualnie, dostosowując go do specyficznych potrzeb i oczekiwań klienta.
-
CRM dla branży eventowej usprawnia organizację eventów na każdym etapie, umożliwia sprawną komunikację z Podwykonawcami i pozwala stworzyć historię klienta.
-
CRM dla branży budowlanej, biurowej, przemysłowej i innych związanych z zarządzaniem procesami i klientami w firmie.
-
Aplikacja Call Center, aby Twój kontakt z klientem był zawsze na najwyższym poziomie, a wszystkie kanały komunikacji znajdowały się w jednym miejscu.
-
Aplikacja iWiN Voucher służy do rozliczania Voucherów Dla Restauracji, Spa, Salonów kosmetycznych, Salonów fryzjerskich i innych posiadających system voucherów.
- Aplikacja iWin Planner do planowania pomiarów, montaży i serwisów, która znacząco wpływa na efektywność ekipy montażowej i serwisowej w Twojej firmie.
Prosty W Użyciu Interface naszych Aplikacji CRM
Korzyści Naszych Rozwiązań
Efektywne Planowanie
Przejrzyste zarządzanie zamówieniami klientów oraz monitorowanie zadań ekip stacjonarnych i mobilnych umożliwia efektywne dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków.
Centralizacja Danych
Zapis danych w czasie rzeczywistym i efektywne śledzenie historii klienta pozwala na wzrost jakości obsługi serwisowej. Funkcja dodawania dokumentów, zdjęć, raportów .
Przejrzysta Komunikacja
Wbudowany czat wewnętrzny w CRM-ie umożliwia szybki przepływ informacji między zespołami.
Centralizacja komunikacji w jednym narzędziu ułatwia współpracę i zapewnia spójność działań.
Rejestracja Danych
Zarządzanie lejkiem sprzedażowym w CRM-ie oraz monitorowanie etapów procesu sprzedaży pozwala na efektywne śledzenie potencjalnych klientów od pozyskania leadów aż do finalizacji transakcji. Analiza danych w lejku sprzedażowym umożliwia identyfikację kluczowych obszarów do poprawy, co sprzyja optymalizacji strategii sprzedażowych i zwiększeniu współczynnika konwersji.
Oszczędności i Zyski
CRM umożliwia optymalne zarządzanie inwestycjami, zbierając i analizując dane o klientach oraz projektach, co przekłada się na lepsze decyzje finansowe. Dzięki zintegrowanym funkcjom raportowania i automatyzacji, firmy mogą redukować koszty, poprawiać efektywność i zwiększać rentowność.
Mierzenie Efektywności
Funkcja mierzenia efektywności w CRM umożliwia analizę wyników działań sprzedażowych i obsługi klienta poprzez zbieranie i interpretowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI). Dzięki temu użytkownicy mogą identyfikować obszary do poprawy, optymalizować procesy oraz zwiększać satysfakcję klientów.
Jaka branża potrzebuje aplikacji CRM?
Branża Call Center
Branża Call Center potrzebuje cyfrowej transformacji, aby zwiększyć efektywność i jakość obsługi klienta. Wdrożenie systemu CRM umożliwi automatyzację procesów, lepsze zarządzanie leadami oraz zbieranie informacji analitycznych, co poprawi satysfakcję klientów.
Branża Budowlana
Branża budowlana jest jednym z najbardziej konserwatywnych obszarów gospodarki cechującej się niskim poziomem automatyzacji. Do innowacji potrzebna jest transformacja cyfrowa.
Branża Przemysłowa
Firmy z branży przemysłowej nadal poszukują oszczędności na etapie procesu produkcyjnego i montażowego i tu z pewnością są spore możliwości związane z automatyzacją, cyfryzacją i digitalizacją zarówno produkcji, jak i procesów.
Branża czystości
Skuteczne zarządzanie pracownikami w terenie jest kluczowe w kontekście szerokiego wachlarza usług porządkowych.
Wdrożenie systemu CRM jest niezbędne, aby usprawnić komunikację i monitorowanie zadań dla każdej ekipy.
CRM w różnych branżach
Dzięki wdrożeniu systemu CRM firmy z różnych sektorów mogą znacząco poprawić swoją efektywność operacyjną, zmodernizować procesy i lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów.
Przykłady zastosowania CRMa:
**Usługi finansowe**
**E-commerce**
**Zdrowie**
**Weddnig planner**
**Event planner**